Ruilen & retourneren

Niet tevreden?

Soms is het bij online aankopen lastig om te zien hoe een product er in het echt uit ziet. De kleur en afwerking kunnen anders zijn dan je verwacht of je bent gewoon niet helemaal tevreden. Mochten er mankementen zijn, neem dan eerst contact met ons op zodat we dit voor je op kunnen lossen.

Als je bij ons hebt besteld gaan we er vanuit dat je je beslissing goed hebt overwogen, maar we begrijpen het wanneer het artikel niet helemaal naar je zin is. Daarom geven wij je de mogelijkheid om je product 14 dagen na aankoop te retourneren. Nadat je binnen deze termijn je retour hebt aangemeld, heb je nog eens 14 dagen om het artikel aan ons retour te sturen. Wij storten dan binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug op je rekening. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Klanten zijn verplicht om ervoor te zorgen dat de items worden gecontroleerd bij levering voordat ze te accepteren.
Eventuele schade, of defecten moeten worden gemeld met foto's van de beschadigde onderdelen en het product. Alleen dan zullen wij in staat zijn om voor vervanging te zorgen.
Als de bestelling beschadigd is, heeft de klant het recht om deze te weigeren. Wij aanvaarden geen terugzending van geassembleerde meubelen.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Tot 4 weken retourrecht

Blijft een product  - indien redelijker wijze mogelijk - in de originele verpakking en is het ongeopend na de retourtermijn van 14 dagen? Stuur ons dan tijdig een bericht. Je mag het artikel dan alsnog retourneren en krijgt je aankoopbedrag terug minus de eerdergenoemde handelingsfee.

Mister Interior neemt artikelen retour:

1. In geval van gegronde klachten die binnen de gestelde garantietermijn vallen.

2. Wanneer Mister Interior, ondanks alle zorgvuldigheid bij het verwerken, verpakken en transporteren van uw orders, producten heeft afgeleverd die beschadigd zijn of niet overeenkomen met de orderbevestiging.

Retouren worden gecrediteerd exclusief btw.

3. Artikelen die speciaal zijn besteld, buiten het assortiment om en artikelen waarbij een levertijd is vermeld kunnen niet worden geretourneerd.

 

Aankoop defect?

Heb je een beschadigd item ontvangen? Neem dan direct contact met ons op. Stuur een mail met foto's van het defect naar info@misterinterior.nl o.v.v. DEFECT met een kopie van je factuur.

Wij streven ernaar om binnen een dag je probleem op te lossen.

Retourproces via PostNL

Het retouradres verschilt per product, dus neem eerst contact met ons op voordat je een artikel retourneert.

 

1. MAAK JE PAKKET KLAAR MET HET AFLEVERINGSBEWIJS

    Pak de artikelen op veilige wijze in, zo mogelijk in het oorspronkelijke pakket, en voeg het retourformulier erbij (zie onderaan deze pagina).

    Het is belangrijk dat je in dit document aangeeft of je een andere maat/kleur nodig hebt, of je de artikelen wil retourneren en welke artikelen het betreft.

    2. GA NAAR EEN POSTNL PUNT

      Ga naar een van de PostNL servicepunten (een postkantoor of pakketpunt).

      3. VERZEND HET PAKKET MET TRACK & TRACE

      Verstuur je pakket met track & trace. Zodra het product in ons magazijn is ontvangen zal de maat/kleur zo snel mogelijk geruild worden of de terugbetaling geregeld worden.

      Uitzonderingen retour

      Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten: 

      1. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
      2. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
      3. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
      4. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
      5. die snel kunnen bederven of verouderen;
      6. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
      7. voor losse kranten en tijdschriften;
      8. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
      9. bij die niet gemonteerd zijn geweest of beschadigd zijn.

      Onze wandmeubels worden speciaal op aanvraag gemaakt, hiervoor geldt bovengenoemde uitzondering. Hierdoor vallen deze niet onder het herroepingsrecht. Zie art. 6:230p BW voor meer informatie.

      Retourformulieren

       

      HERROEPINGSFOMULIER